X.ORG --> czyli nowy xserver 4.4 i czy ktoś bawił się pakietem fglrxconfig

Mam pytanie, czy ktoś już instalował u siebie nowy X

z x.org --> jak chodzi, jakie problemy, czego się spodziewać ;)

aha, jak ktoś ma

Compaq nx9005 --> to na chwilę obecną, po wielkich bojach, mam DRM na ATI IGP320M, glxgears pisze że 500 ramek pograć nawet można :> , TV-out działa poprawnie, ale niestety nie udało mi się jeszcze wielu ekranów zrobić ;(

czy ktoś z Was robił XF86Config-4 przy pomocy fglrxconfig??

--
Piotr Pruszczak