Re: Pierwsze Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004.

Robert Rakowicz napisał.
> Krzysztof Zubik <kzubik@poczta.wp.pl> writes:
> Hi,
> ja swojego przyjazdu niestety nie moge przelozyc. Jak pisalen jestem
> miedzy 12.07-23.07 w Gdansku/Polsce.
> Ze wzgledu na odleglosc jaka mam do polonania (~1100 Km) moze bede
> uprzywilejowany? (hehe)
Witam.
Rozumimiem ze bedziesz od 12 do 23 lipca. Calkiem ladny kawalek czasu
na spotkanie. Moze, to bedzie Pierwsze Minispotkanie Linuxowe, moze juz
Drugie. Zalezy od pozostalych uczestnikow. Jezeli sie uda dolaczymy
do, ktoregos z wakacyjnych spotkan TLUG-u. Ta wiadomosc przekaze do
innych grup linuxowych. A tutaj kto jeszcze ma ochote spotkanie? :)