Opera i wejście z klawiatury (było: Opera, Java i sez@m)

On 24 Jun 2004  jsbien@mimuw.edu.pl (Janusz S. Bień) wrote:

> Jestem zmuszony korzystać z Opery, bo tylko ona pozwala mi czasami
> korzystać z systemu sez@m banku BPH. Piszę ,,czasami'', bo często po
> zalogowaniu nie mogę wprowadzić żadnej informacji z klawiatury, w
> konsekwencji dostęp jest ograniczony do informacji dających się
> wyklikać myszą. Czy ma ktoś pomysł, jak diagnozować ten problem?

[...]

Okazuje się, że problem nie ma związku z sez@amem. Czasami Opera
startuje w stanie nieprzyjmującym informacji z klawiatury, a czasami
nie. Wydaje się, że pomaga przełączenie się na inna zakładkę (stronę)
i z powrotem.

Przy zablokowanym wejściu z klawiatury nie można nawet edytować
URL. Sporadycznie miewałem wcześniej taki problem z galeonem, ale
zniknął przy którymś uaktualnieniu.

JSB

--
                     ,