Re: kiedy i jak sa ladowane moduly

On Thu, Jun 24, 2004 at 07:49:26AM +0200, Grzegorz Szyszlo wrote:

> i slusznie ze krzyczy. pewnie masz nie ten map co powinienes miec.
> po kompilacji kernela powstaje plik map, w ktorym jest lista
> wywolan kernela. to bardzo wazny plik. jak masz nie te wersje, to moga
> sie pojawic dziwne problemy.

Tylko jak i gdzie znaleść w debianowej paczce z kernelem odpowiedni map.
To co jest nie przystaje do mojego oryginalnego pliku map. Jest to
tekstówa i nie jest poprawnie identyfikowana jako map natomiast
orginalny wygląda na binarkę.
Chyba namieszałem może prościej: skąd wziąść map dla oryginalnego
paczkowanego kernela?

> btw. jak naprawde ci przeszkadzaja roznej masci moduly, to wez
> skroj kernel na swoja miare. posluz sie biezacym plikiem opcji
> kernela. wrzuc do nowych zrodel, poprzestawiaj parametry i powywalaj to co
> zbedne i kompiluj skoro tak bardzo chcesz panowac :)

Cóż chyba faktycznie trzeba będzie tak zrobić i pożegnać się z initrd
chociaż z drugiej strony korzystanie z debianowych paczek jest
niesamowicie wygodne.

--
SirEx