Re: DMA error - pomocy :( - Wojciech Ziniewicz

On Wed, 23 Jun 2004 08:29:25 +0200
"Michał ,,KNT'' Gorycki" <zajcewl@poczta.wp.pl> wrote:

> 1) Google: Po 15-20 minutach szukania takich właśnie błędów, wiedziałem
> o co chodzi. Już dwa-trzy razy przezwyciężyłem to.
> 2) Jakie masz jądro (D O K Ł A D N I E).
> 3) Jaki masz sprzęt (D O K Ł A D N I E).
>
> Mam mgliste wrażenie, że wiem co jest grane, ale bez w/w mogę tylko gdybać.

> np. ale...
> 1)Reply-To
> 2)Zawijanie

Sory ale musiałem korzystać z interfejsu www od znajomego bo "komputer mi się wiesza " :)
Jądro mam 2.4.26 instalowane z img na sarge.
Sprzęt mmx 200 60 ramu, dyski bez DMA tylko w PIO i mnie właśńie wkurza to że linux chce włączać DMA..
Może nawet dyski mają (U)DMA ,ale płytka na pewno tego nie obsługuje. Postanowiłęm uzyc hdparm
ale przy włączaniu niestety mi siada wszystko i jest znany błąd. Zdaje się że uzyje knoppixa i zmodyfikuje
skrypt włączające.... ręce opadają...