Re: SCSI RAID AIC7902 + kernel

vesjoloe@tlen.pl wrote:

Cześć.
Ktoś używa może kontrolera SCSI RAID firmy Adaptec model 2120S?
Mam taki problem że wkompilowałem w jądro obsługę aic79xx (==> SCSI low-level drivers)
i niby system się podnosi ale nie widzi dysków.
Dyski są 2, założony RAID 1, w setupie wszystko ok ...
Ten kontroler używa AIC-a 7902 i w opisie w jadrze jest że obsługuje ono wszystkie układy Adapteca oparte na Ultra 320 PCI-X.

W ramach testów wkompilowałem też aic7xxx czyli strasze ale to samo.

zaproponujecie coś?
Witam.
Mialem podobny problem z aic 7770, dopiero wkompilowanie opcji CONFIG_SCSI_AIC7XXX_EISA_VL=y rozwiazalo go, problem ujawnil sie po przejsciu z kernela 2.4.18-bf2.4 na 2.4.26.
Moze tu jest podobna sprawa.