Re: SCSI RAID AIC7902 + kernel

vesjoloe@tlen.pl napisał(a):

Cześć.
Ktoś używa może kontrolera SCSI RAID firmy Adaptec model 2120S?
Mam taki problem że wkompilowałem w jądro obsługę aic79xx
ojojoj.

Mialem niewątpliwa przyjemnosc pracowac z kontrolerem 7901A
i nie chce widziec go wiecej na oczy!!!

Nie bede sie rozpisywal.
mozesz albo miec kernel 2.4.18.costam i miec raid "sprzetowy"
albo miec kazdy inny kernel i raid softwareowy w debianie.
Oczywiscie to wszystko jezeli to sa takei same lub podobne kontreolery.
Adaptec nie udostepnil zrodel driverow z obsluga raidu.
Albo bez raidu albo nic!.

Pozdrawiam i powodzenia.
ps. jak by udalo ci sie uruchomic sprzetowy raid na tym sprzecie z wlasnym jajkiem to bardzo prosze o info.

Pozdrawiam
Mateusz Ślęzak

--
: Mateusz Slezak : http://www.mplus.pl :
: M+  Kompleksowe Uslugi Informatyczne :