Apt i dwa napędy CD.

Witam!
Właśnie ściągam sobie obraz DVD iso z Debianem i w najbliższym czasie czeka mnie przekonfigurowanie apta. Zamiast korzystać z napędu CD będzie korzystał z DVD. Doszedłem już do tego jak w apt.conf przestawić moje urządzenie na właściwe:

Acquire
{
   cdrom
   {
   Mount "/mnt/dvdrw";
   "/mnt/dvdrw/"
   }
}

Ale zachciało mi się żeby apt korzystał z dwóch napędów. Na początek może pytanie czy to w ogóle możliwe? Z man apt-conf wynika, że tak, bo jest tam "cdrom CDROM URIs;", a liczba mnoga wskazuje na to, że można podać kilka urządzeń. Jednak po kilku moich próbach z konfiguracją, takich jak np. ta:

Acquire
{
   cdrom
   {
   Mount "/mnt/dvdrw";
   "/mnt/dvdrw/"
   }
   cdrom
   {
   Mount "/cdrom";
   "/cdrom/"
   }
}
apt ciągle chce montować /cdrom i nic więcej. Innych prób nie podaję, bo apt od razu przy nich burzył, że jest błąd. Oczywiście po zmianie na pierwszy wpis w apt.conf - ten na samym początku posta, apt chce montować /mnt/dvdrw. Jeśli ktoś wie co można zrobić to proszę o pomoc. Z góry dziękuję!

--
http://www.miki.z.pl miki(AT)z.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`