DMA error - pomocy :( - Wojciech Ziniewicz

Błagam o pomoc...
Zainstalowałem Sarge z płytki 200 Mb z 20040507.Wszystki poszło bez najmniejszych problemów ,ale komputer po ok. 2 dniach zaczął się wieszać i do w dziwny sposób. Spojrzałem w logi a tam napisne po 1000 razy:
hdc: dma_timer_expiry : dma status == 0x61
hdc : error waiting for DMA
hdc : dma timeout retry : status =0x58 {DriveReady SeekComplete DataRequest}
i jeszcze to :
hda: DMA disabled
ide0: reset succes (rzeczywiscie zauwazyłem ze restartuje dyski)
blk: queue c404e300 ,I/O limit 4095 Mb ,mask 0xffffffff

Najgorsze jest to ,że po gdy chciałem zreinstalować, błąd powatarzał się już w czasie instalacji. Zamiast 40 minut trwała 3 h (dyski się cały czas resetowały i wszystko trwało wolniej)...
Prosze o pomoc.

p.s. Pszepraszam za gwiazdki zamiast nazwiska

Wojciech Ziniewicz