Re: Debian, aparat i hotplug

On Tue, Jun 22, 2004 at 10:00:37AM +0200, Paweł Tęcza wrote:

> Rekompilowales jadro? Powinny wystarczyc te opcje, ktore opisalem
> w artykule. Byc moze nie zmieniales wpisow na odpowiednie.

No nie... wpisy mam _chyba_ odpowiednie (wzięte z /proc/bus/usb/devices)
w zasadzie różnica jest tylko w rev dla aparatu.

> Zeby sie przekonac jakie powinny byc naprawde, dodaj na poczatku
> skryptu linijki:
> echo "ACTION=$ACTION" >> /var/log/hotplug.log
> echo "PRODUCT=$PRODUCT" >> /var/log/hotplug.log

Bardziej mam wrażenie że ten skrtypt się wogóle sam automagicznie nie
odpala, hotplug startuje z init.d (rc2.d) ale wypisuje jakieś [failed]
m.in. dla PCI (co mnie nie dziwi)i nie robi nic podczas podłączania
czegoś do USB. Jak to sprawdzić?

> Nie uzywam zadnego z programow, ktore wymieniles. W zupelnosci wystarcza
> mi ten skrypt montujacy/odmontowujacy aparat, qiv i GIMP.

OK - thx, mnie digikam robi za szybki slideshow jak się mi audytorium
niecierpliwi ;-) BTW mi digicam widzi aparat jako C-2040Z / C-3040Z a w
/proc/bus/usb/device mam normalnie C-740 (ale i tak digikam się nie potrafi z
nim połączyć :-( )

> Hmmm... Ja bym po prostu dodal do skryptu jeszcze jeden case:

tak też zrobiłem i nie podpinam równocześnie aparatu i czytnika (ale
czasem mam takie głupie pomysły)

Marcin
PS Płyta ma 4 x USB 1.1 (VIA w mostku południowym) + 4 x USB 2.0 (NEC)
ale pudłączam czytnik i aparat do tego 1.1
--
A.L.C.H.E.M.I.S.T.
Artificial Lifeform Calibrated for Hazardous Exploration /