Re: Debian, aparat i hotplug

al@alchemist.one.pl (Alchemist) writes:

> 1. nie potrafię odpalić hotplug-a (zmieniłem wpisy w sktypcie na takie
>    jak ma mój aparat ale to mi nie działa (trzeba coś jeszcze zrobić
>    żeby zadziałało automagiczne podłączanie?)

Haj!

Rekompilowales jadro? Powinny wystarczyc te opcje, ktore opisalem
w artykule. Byc moze nie zmieniales wpisow na odpowiednie.
Zeby sie przekonac jakie powinny byc naprawde, dodaj na poczatku
skryptu linijki:

echo "ACTION=$ACTION" >> /var/log/hotplug.log
echo "PRODUCT=$PRODUCT" >> /var/log/hotplug.log

i porownaj ze swoimi.

> 2. pytanie o gphoto2, digikam & gtkam (czy jak się tam to nazywa) jak
>    sobie radzicie z aparatani których nie ma na liście? (pytanie m.in. do
>    Pawła - C-4000 nie jest obsługiwany przez gphoto2 więc czy go sam
>    pathowałeś?)

Nie uzywam zadnego z programow, ktore wymieniles. W zupelnosci wystarcza
mi ten skrypt montujacy/odmontowujacy aparat, qiv i GIMP.

> 3. mam dodatkowo czytnik kart (też USB) jak podepnę aparat to /dev/sda1
>    jest montowany jako /mnt/camera a jak czytnik to /dev/sda1 montuję na
>    /mnt/xd (mam to wpisane w /etc/fstab) ale co mam zrobić jakbym chciał
>    podpiąć jednocześnie aparat i czynik - jak zrobić automagiczne wpisy
>    w /etc/fstab albo gdzie robić to dynamicznie?

Hmmm... Ja bym po prostu dodal do skryptu jeszcze jeden case:

case "$ACTION" in
  add)
    case "$PRODUCT" in
      <aparat_id>)