Re: XMMS

Dnia: Monday, June 21, 2004 12:15 PM Kamil Strzelecki napisał:
>Sugeruję abyś zawsze po napisaniu maila przeczytał go jeszcze raz stawiając
>się w położeniu osoby, która Cię nie zna i nie wie co Ty tam tworzysz u
>siebie w systemie. Ile informacji może taka osoba wyciągnąć z twojego
>listu? Popraw, uzupełnij, a potem przeczytaj jeszcze raz.
>Szanuj czas i łącza innych...

Myślę, że twoja uwaga jest trochę nie na miejscu.....

Co byś chciał jeszcze wiedzieć?
Procesor Ci podać? Może rozmiar dysku?
Powiedz mi jeszcze, że XMMS nie jest nowym wątkiem!!

KDE 3.2.2, Debian Sarge z płyty instalacyjnej!!
XMMS 1.2.10

Czcionka której nie widać Verdana.... i wszystkie inne zainstalowane przez
Centrum Sterowania i tylko w XMMS!

Myślę, że to nie ma znaczenia....
Mam nadzieję, że Ci pomogło... założe się, że dalej wiesz tyle co nic...
więc następnym razem się nie odzywaj.

Mail był adresowany do osób które miały taką sytuację, że zmniejszyły się im
czcionki, a nie żeby specjalnie szukać co tam kto nie zmłodził.
Bez powodu... po kolejnym uruchomieniu systemu!.... (i doinstalowaniu
kolejnych dwóch czcionek).

oto cały opis sytuacji.... mam nadzieje, że oświeciło....