Re: XMMS

Dnia 20:33 20.06.2004, Lenthir napisał(a):
> Czemu mam małe czcionki w XMMS? (znaczy to wiem... tylko czemu nie widzi mi
> tych doinstalowanych... kiedyś widział.. doinstalowałem jeszcze dwie i nie
> widzi...)
>
> Wogóle nie widzi czcionek doinstalowanych... jak to zmienić?
> (inne aplikacje widzą, tylko nie XMMS)

SOA#1

Sugeruję abyś zawsze po napisaniu maila przeczytał go jeszcze raz stawiając
się w położeniu osoby, która Cię nie zna i nie wie co Ty tam tworzysz u
siebie w systemie. Ile informacji może taka osoba wyciągnąć z twojego
listu? Popraw, uzupełnij, a potem przeczytaj jeszcze raz.
Szanuj czas i łącza innych...

Lektura http://rtfm.bsdzine.org/ również może tu bardzo pomóc.

Zadając pytania twórz nowe wątki.

pozdrawiam
--
              ..:: Kamil Strzelecki = esack at dharma.one.pl ::..

    "There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
       We don't believe this to be a coincidence." --Jeremy S. Anderson