Re: Interface xmms i innych progs...

Dnia 09:00 20.06.2004, slater napisał(a):
> Mam pytanko jak zmienic interface programow typu xmms, mplayer, gtksee...
> Podam przyklad xmms:
> http://www.dami.pl/~slater/debian/xmms1.png
>
> Te okienka nie wygladaj sympatycznie i chcialbym to zmienic... Niestety nie
> wiem jak.  Czy ktos pomoze? Z gory thx!

Musisz zainstalować skórki do GTK.
1. Najpierw program do ich zmieniania:
apt-get install gtk-theme-switch
2. Same skórki:
apt-cache search gtk engines
i wybierz te które ci pasują.

Pamiętaj, że najprawdopobniej masz w systemie 2 wersje GTK (1.x i 2.x), nie
są one ze sobą kompatybilne więc musisz ustawić skórki dla każdej wersji
osobno.

pozdrawiam
--
              ..:: Kamil Strzelecki = esack at dharma.one.pl ::..

    "There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
       We don't believe this to be a coincidence." --Jeremy S. Anderson