kiedy i jak sa ladowane moduly

Witam !

Nie miałem problemów...  zainstalowałem sobie kernel 2.6.6.
Pojawił się problem z modułami (ktoś pytał o coś takiego w wątku o
sarge).
Otóż mój kernel w jakiś tajemniczy dla mnie sposób zaczyna ładować sobie
moduły zaraz po podmontowaniu rootfs (widać to w wyniku dmesg).
Zaczyna je ładować ale nie bardzo radzi sobie z ustawianiem parametrów
i potrzebne urządzenia i tak nie działają.
Potem (tego dmesg już nie pokazuje) przychodzi czas i
(przynajmniej tak mi się wydaje) na debianowe skrypty które odczytują
/etc/modules.conf, które znają parametry ale poprawnie załadować modułów
nie mogą bo te zostały załadowane
już wcześniej.

Z jądrem 2.4.x takie problemy na tej samej maszynienie nie występują.
Wszystko dzieje się na Sidzie z kernelami z debianowych paczek.
Moduły: dźwięk, v4l, i2c, sieciówka generalnie wrzuca co tylko znajdzie
i choć trochę mu pasuje.

Jak zabronić pierwszego ładowania modułów lub ewentualnie podać im
poprawne parametry?

PS:
Z 2.6.6 nie zrezygnuję bo lepiej obsługuje moją płytę główną.
--
SirEx