Re: Icewm + term-dlugie

Dnia 20:29 18.06.2004, Wojciech Ziniewicz napisał(a):
> Ręce mi juz opadają. Mam zainstalowane Eterm i rxvt. Problem w tym ,że po naciśnieciu "tab" nic sie nie dzieje.
> Normalnie jak pisalem "mpl" (tab) -f (tab) d(tab) to wynik był taki "mplayer -framedrop" a teraz tylko mplayer.
> Albo apt-get . Normalnie zeby usunąc dajmy na to libgtk2.0-dev pisze się : apt-get re (tab) libgtk2. (tab)
> lub zeby cos zainstlowac - podobnie. Teraz mi żaden terminal nie dokończa tego co pisze. WR..
> Pewnie trzeba cos dopisać w .bashrc albo jakies console-cośtam doinstalować ,ale nie mam zielonego
> pojęcia jakiej frazy w goglu szukac nawet.

LOL jak ci ludzie sobie radzili kiedy nie było uzupełniania? :]
A szukać masz właśnie słowa "completion" (uzupełnianie) względnie "bash
completion" i niekoniecznie w google wystarczy w /etc ew. man bash
/completion

pozdrawiam
--
              ..:: Kamil Strzelecki = esack at dharma.one.pl ::..

    "There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
       We don't believe this to be a coincidence." --Jeremy S. Anderson