Re: Problem z odbiorem maili (POSTFIX + SASL)

Witajcie,

> smtpd_recipient_restrictions = permit_sasl_authenticated, reject
> poczta nie dochodzi.
> Oto jedna z linijki logów po wysłaniu maila z interii na mój serwer.

nic dziwnego :-) lekturka:
http://www.postfix.org/postconf.5.html#smtpd_recipient_restrictions
bardzo pomocna strona przy konfiguracjach. najlepsza jaka znalazlem :D

zatem default jest:
default: permit_mynetworks, reject_unauth_destination

dopisujac permitadla sasla a reszte odrzucajac poczta z interii nie ma
szans sie przebic :]
serwer interii musialby dokonywac autoryzacji :]

zapodaj:

smtpd_recipient_restrictions = permit_mynetworks,
                             permit_sasl_authenticated,
                             reject_invalid_hostname,
                             reject_non_fqdn_sender,
                             reject_non_fqdn_recipient,