Serwer pocztowy z rozbudowanym ACL

Witam.

Czy zna ktos jakies gotowe rozwiazanie, kompletnego serwera pocztowego (smtp, pop, imap) z jakims rozbudowanym ACL'em ? Ewentualnie rozszerzenie do Couriera.

Aktualnie mam system dzialajacy na bazie LDAP (qmail + courier). Chcialbym dodac do niego mozliwosc bardziej rozbudowanej kontroli. Najbardziej interesuje mnie mozliwosc wylaczania dostepu dla danego konta do danej uslugi, oraz ograniczanie miejsc skad moze sie laczyc np. do sieci LAN.

Podobne rozwiazanie jest w Netscape Messaging Server (obecnie bodajze Sun One ..). Wszystkie parametry trzymane sa w LDAP. Oczywiscie preferowalbym rozwiazania oparte na OpenSource, najlepiej do serwerow, z ktorych juz korzystam.

Serwer ma byc ogolnie dostepny dla ludzi z zewnatrz jak i dla pracownikow firmy. Przy czym dla tych drugim z restrykcjami. Dlatego rozwiazania typu: odciecie pop'a na firewallu z poza lana nie wchodza w gre :).

Oczywiscie mozna przepisac np. mod_ldap z couriera, ale nie chcialbym odkrywac kola na nowo :).

Gasior.