Co jeszcze mi zniknie? coca-cola?

Witam
Po tym jak nieodwracalnie zniknął mi styl keramik zauważyłem dalszą
działalność tego "złodzieja". Na pulpicie miałem ikony urządzeń cdrom
żeby mi się szybciej montowały. Aż tu nagle loguje się do systemu
i ikonek nie ma. Ja rozumiem, że to jest wersja niestabilna sarge,
ale myślałem, że to będzie objawiać się w jakiś bardziej skomplikowanych
zależnościach, a nie w taki sposób, że powoli wyniszcza mi system.
Co dalej będzie kradło? zamontowane dyski? może mi pliki pousuwa?