Ustawienia czcionki

Witam,

mam problem z czcionkami: na niektorych stronach wyswietlana czcionka jest mikroskopijna np.: http://7thguard.net/index.php . Mam juz dosyc ctrl+ . Chcialbym aby domyslna wyswietlana czcionka byla 96dpi, a nie zaleznie od strony. Przegladara firefox ( w konqueror jest normalnie(?)). Zmiana w czcionki w ustawieniach firefoxa nic nie daje. Znalazlem cos takiego: http://forums.gentoo.org/viewtopic.php?t=180444 ale zaproponowana tam zmiana (dopisanie w /usr/X11R6/bin/conf "defaultserverargs=" -dpi 96 -nolisten tcp -br"" nic nie daje. Rozwiazania z kdm nie zastosowalem bo nie mja u mnie takiej sciezki i nie bardzo wiem gdzie to dopisac. Moze jakies inne sugestie?

pozdrawiam

gartus