Re: debian i sytem pakietowy a dwa apache ...

On Wed, 16 Jun 2004 23:42:57 +0200
Marcin <lfe_no_spam@ghnet.pl> wrote:

> a mozna jakies blizsze info ? zalealoby mi na dwoch takich samych
> apache [1.3] przy czym jeden [port 80] juz dziala i ruszac go nie moge
> specjalnie. chyba ze o innych portach mowisz ?

Jeśli to mają być dwa takie sama apacze to pewnie wystarczy drugi plik
konfiguracyjny (z innym portem niż 80) i odpalić drugiego z taką
konfiguracją.

> no i jak to bedzie pod woodym :) ?

Jeśli nie potrzebujesz dwóch różnych wersji apache to nie będzie
problemu z instalowaniem drugiego bo po co dwa razy tą samą binarkę
mieć?

Tylko czy masz jakiś powód żeby drugiego apacza startować?

Karol
--
|     Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>      |
|     JID: narel(at)jabber.org         GG: 2786028      |