Re: Sid ? dlugie

Heloł,
Dnia 16 czerwca 2004 (14:35:01) Twą klawiaturę opuściły następujące frazy::

> Zauwazylem tez ze sa pakiety
> ktore po pononym wpisaniu "apt-get upgrade" sa
> "zatrzymane" :

> root@0[root]# apt-get upgrade
> Czytanie list pakietów... Gotowe
> Budowanie drzewa zależności... Gotowe
> Następujące pakiety zostały zatrzymane:
>   abiword abiword-common abiword-plugins cupsys
> cupsys-client  cupsys-driver-gimpprint

[ciach]
> 0 zaktualizowanych, 0 nowo zainstalowanych, 0 do usunięcia
> i 38 nie zaktualizowanych.

> Z czym to moze byc zwiazane ?

Na przykład z tym, że mimo że są nowe wersje tych pakietów, to nie sa
gotowe pakiety od których one zależą. Upgrade nowych pakietów mógłby
zatem (teoretycznie) doprowadzić do jakichś nieprawidłowości.
To pewnie tylko jeden z powodów, ale ja innych nie znam ;) Może ktoś
bardziej kompetentny się odezwie ;)

--
Tomasz 'Zen' Napierala
JID: tzn@jabber.org | GG: 3880522 | GSM: 503455040