konflikt sprzetowy [bylo:twinhead efio A1000 i PCMCIA na 8139too]

Witam wszystkich

Nadal walcze z tym laptopem.

W koncu udalo mi sie uzyskac siec, ale tylko czesciowo.
Mianowicie zdobylem karte 3com dzialajaca na sterowniku
3c589_cs. Karta jest prawidlowo rozpoznawana w ... Knoppixie :-/
I to tylko po twardym restarcie lub gdy komputer wczesniej byl
wylaczony. 3c589_cs dostaje irq 3
Tego samego efektu niestety nie moge uzyskac na zainstalowanym debianie.

Dodam, ze gdy Knoppix startuje bez wlozonej karty PCMCIA
i wkladam ja pozniej, to juz jej nie uruchamia.
Znaczy - system rozpoznaje ze wlozono sprzet, laduje odpowiedni
sterownik 2c589_cs, ktory mowi ,,no more items'' i nie mam eth0 :-(.
Nie widze tez 3c589_cs w /prco/interrupts.

Jest chyba jakis konflikt sprzetowy, ktory nawet nie potrafie
zdiagnozowac. Bios ma bardzo malo opcji, wiec nie moge wylaczyc PnP.

Google nic ciekawego nie mowia, tematow jest duzo, ale zaden konkretny,
czemu sie nie dziwie bo laptop jest nietypowy.

Co ja mam robic? Jak zidentyfikowac te konflikty, jakie logi
przegladac?

Bede bardzo wdzeczny za jakakolwiek pomoc.

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |