Re: Sid ?

On Wed, 16 Jun 2004 08:53:00 +0200 (CEST)
Grzegorz Szyszlo <znik@wbc.lublin.pl> wrote:

> korzysci: najnowsze wersje softu. chociaz tak prawde mowiac
>   nawet do sida programy nie trafiaja ot tak, najpierw sa
>   w eksperimental, i jak tam przejda testy to trafiaja do sida.
>   znaczaco ogranicza to ilosc awarii po update.

Nie wszystko trafia do experimental. Tylko te rzeczy, które potencjalnie
mogą bardzo namieszać.

> wady: dosyc czesto cos zdycha po upgrade.

Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem zdycha, bo mi się to raczej nie
zdarza.
A zamiast tego całego zamieszania z backupowaniem to polecam
apt-listbugs - po zainstalowaniu apt sam będzie ściągał już zgłoszone
błędy i wypisywał. Krytyczne błędy zgłaszane są bardzo szybko więc jeśli
nie lubisz eksperymentować to proponuję nie instalować updateów zbyt
świeżych tylko odczekać kilka godzin (na ftp.pl.debian.org pakiety
pojawiają się koło północy, do popołudnia następnego dnia, kiedy ja
siadam do kompa, już większość błędów jest zgłoszonych).
Zresztą jak jakiś program nie działa zawsze można go zdowngradować.

Karol
--
|     Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>      |
|     JID: narel(at)jabber.org         GG: 2786028      |