Re: listosci... jedyna podpowiedz w jezyku ktorego ja ani w zab

Witajcie,

> "ca me rappelle un cas bizarre avec n switch cisco qu'il etait imposible=20
> d'attaquer en autonegiotiation, ca se mettait de suite a deconner...
> essaie de forcer tes deux cartes dans le meme mode (essaie d'abord en 10Mb=
> =20

"tak jak ja przypomniam sobie dziwy ze switchem cisco w ktorym
wlaczenie autonegocjaci bylo niemoliwe, to byl powod rozlaczenia....
doswiadczenie z dwoma kartami w tym samym trybie (doswiadcznie
najpierw z karta 10Mb)

> half duplex, deviens plus aventureux ensuite si ca fonctionne :-)
> (ca se regle via command line options dans /etc/networking, mais chaiplus=20
> comment de memoire. rtfm :)"

half duplex, [tu literowka chyba] jest bardziej funkcjonalny
(ustalany z opcji z linii komend w pliku /etc/networking, ale wiecej
nie pamietam, rtfm :)

tyle zrozumialem :P
hehe moze to byc totalna brednia a moze to byc i ok :P
nie recze za ten tekst, frencza dopiero zaczalem :P

daj znac jesli pasuje hehe LOL

Marcin.