Re: listosci... jedyna podpowiedz w jezyku ktorego ja ani w zab

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że /Wojciech Ziniewicz/ napisze:

[...]
> [...]

w tryb...

[...]
> Nie jestem pewien ale czy on domyslnie nie pracuje w full
> duplex ?

A fakt, raczej nie tędy droga; nieuważnie przeczytałem.
Może można w takim razie użyć mii-diag...

PS. tnij cytaty trochę.

--
Jacek Kawa  **Between depriving a man of one hour from his life
              and depriving him of his life there exists only