Re: sis900&rtl8139 - dlugie

On Tue, 15 Jun 2004 18:57:57 +0200
rafple@interia.pl wrote:

> Dnia wto 15. czerwca 2004 18:01, rafple@interia.pl
> napisał:
>  Sorry ze caly czas walkuje ten sam problem, ale
>  znajduje coraz to wiecej niespodzianek i ciekaw jestem
>  czy ktos juz mial podobny problem i jak go rozwiazal.
>  Na serwerze
>  eth0 sis900
>  eth1 realtek
>
>  Do tego obluga maskarady, htb, squid, apache itp
>
>  Jak dlugo niczego nie uruchamiam polaczenia na obu
>  interfejsach (z wlaczonym jednym tez chodzi) nie ma
>  problemu... moze chodzic i nie ma klopotu. Jak na
> [...]
Nie wiem, jak dla mnie jest to problem z Realtekiem.
Wszystko co stoi na 8139 jest moim zdaniem do kitu.
Przyklady?
*Mam 32 komputery. 16 stoi na compexie i 16 na realteku.
Wymienilem juz polowe realtekow a siec dziala dwa razy
wolniej na realteku. Sa normalnie problemy z
internetem i najwieksze z DHCP
*Mam 2 komputery- na jednym koncu maszynka z duza iloscio
serwerow, na drugim stacja robocza z VNC. Serwer ma 3COMa
a stacja realteka (8139 ofkoz). Transfer z serwa do stacji
roboczej prawie nie istnieje, ze stacji do serwa jako
tako- jakies 16 kilobajtow / s srednio. Wymienilem na
Compexa i dziala. Dla pewnosci zmienilem jeszcze na innego
Realteka (takiego z dwoma wyjsciami) na 8139 i dupa.
Innymi slowy, nie mam zaufania do tego czipu i do
Realteka.
Wiem ze jest wiele roznych wersji 8139 (i to chyba nie
tylko relateka :) ) ,ale jesli mozna to po prostu dobrze
jest sprawdzic czy bez niego chodzi OK.
(Przypomnial mi sie jeszcze jeden przyklad - na komputerze
z NT4 - bez karty wlacza sie, z Realtekiem zatrzymuje sie
na tabelce :) huehue )