Re: listosci... jedyna podpowiedz w jezyku ktorego ja ani w zab

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że rafple@interia.pl napisze:

> To co znalazlem zeby rozwiazac problem jest akurat po francusku.
> Moze jest w stanie ktos pomoc.

Nie francuskiego, ale co mi tam.

> "ca me rappelle un cas bizarre avec n switch cisco qu'il etait imposible=20
> d'attaquer en autonegiotiation, ca se mettait de suite a deconner...
> essaie de forcer tes deux cartes dans le meme mode (essaie d'abord en 10Mb=
> =20
> half duplex, deviens plus aventureux ensuite si ca fonctionne :-)
> (ca se regle via command line options dans /etc/networking, mais chaiplus=20
> comment de memoire. rtfm :)"

Musisz wymusić tryb pracy karty; o ile rozumiem, to w trybie half-duplex...
Jak to osiągnąć jest napisane w instrukcji (rtfm = read the funny
manual)

[...]
> Jak ma ktos pojecie co i gdzie to jest w debianie to z gory dzieki

Dla Realteka 8139 można to podać np. jako parametr dla modułu

parm:           full_duplex:8139too: Force full duplex for board(s) (1)

modinfo nazwamodulu

Jacek Kawa   **Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest teraźniejszość.
            Kto rządzi teraźniejszością, w tego rękach jest przyszłość...**
                                       [**1984**]