listosci... jedyna podpowiedz w jezyku ktorego ja ani w zab

To co znalazlem zeby rozwiazac problem jest akurat po francusku.
Moze jest w stanie ktos pomoc.

"ca me rappelle un cas bizarre avec n switch cisco qu'il etait imposible=20
d'attaquer en autonegiotiation, ca se mettait de suite a deconner...
essaie de forcer tes deux cartes dans le meme mode (essaie d'abord en 10Mb=
=20
half duplex, deviens plus aventureux ensuite si ca fonctionne :-)
(ca se regle via command line options dans /etc/networking, mais chaiplus=20
comment de memoire. rtfm :)"

Problem dotyczy sypania sie karty sieciowej (sis)
Z tego co widac to mam zachaszowac cos w /etc/networking jakies rtfm
ale zgaduje z obrazkow ;-) i nigdzie tego nie znalazlem.
Jak ma ktos pojecie co i gdzie to jest w debianie to z gory dzieki
Pozdrawiam
Rafal