Re: Sendmail

On Mon, 14 Jun 2004 15:55:24 +0200
"Mariusz Scibiorski" <mariusz@scibior.com> wrote:

> Witam.
>
> A w logach nic nie ma?

> Moze postfix bedzie latwiejszy w konfiguracji?

Wyglada na to ze Postfix zalatwia sprawe.. exim
zainstalowalem ale mi cis nie dzialalo... po prostu po
uruchomieniu demona (teoretycznym uruchomieniu ) nie bylo
zadnego portu otwartego (konf dobry).. cos sie walilo.

Generalnie uzywam teraz postfixa + popa3d. Chyba dobre
polaczenie. Mam do rozporzadenia domenke + duzo miejsca na
dysku :) zaczne sprzedawac skrzynki : ) 50 mega - 1
miesiac free potem 500 kola rocznie :) + spamassasin i ssl
:) ktos sie chce ? :)