[OT] Re: W srode (nie)dobry film.

Dnia 01:08 14.06.2004, Krzysztof Zubik napisał(a):
> Cos dla nas linuxowcow. Sroda godz. 20 :35 Polsat. i w nim
> "Cybernetyczne sieci." Przed chwilka od kolegi dowiedzalem sie,ze
> oryginalny jego tytul "Hakerzy-2." Film oparty na wydarzeniach
> prawdziwych. Wystepuje znany nam Kevin Mitnick (Skeet Ulrich.)
> Mnie sie wydaje, ze naprawde warto zobaczyc. Wiecej o nim w
> np. w Wirtualnej Polsce i jej programie TV.

Widziałem i odradzam, są przyjemniejsze sposoby marnowania czasu. Na
pewno nie "dla nas linuksowców", chyba że pod tym pojęciem rozumiesz
haX0rów z podstawówki... :/ Dość dawno już go oglądałem ale pamiętam, że
pozostawił we mnie poczucie niesmaku. Ot, kolejny film o zakompleksionym
"komputerowcu" i o tym jak reżyserzy wyobrażają sobie prace włamywacza.
Tra-ge-dia :/
To ja już wolę Trinity włażącą gdzieś przez starą dziure w ssh :]

A ja to bym chciał w TV zobaczyć "The Code", "Revolution OS"... filmy o
*prawdziwych* hakerach.

pozdrawiam
--
              ..:: Kamil Strzelecki = esack at dharma.one.pl ::..

    "There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
       We don't believe this to be a coincidence." --Jeremy S. Anderson