Re: Mozilla i problemy z czcionkami

Dnia 12:14 14.06.2004, Rafał napisał(a):
> No jednak nie. Wylaczylem w KDE wygladzanie czcionek ponizej rozmiaru
> 11. Ma to tez wplyw na to jak Mozilla wyswietla czcionki wiec Twojej
> metody nie probowalem :)
>
> Zobacz jednak na zrzut, dalej jest kiepsko :(
>
> http://kolko-rozancowe.org/~wujek/zrzut2.jpg
>
> Mozna zauwazyc ze w odroznieniu do poprzedniego zrzutu, wiele czcionek
> nie jest wygladzanych ale te o ktorych byla mowa dalej wygladaja
> beznadziejnie :(

404. SOA#1 :(
u mnie czcionki wyglądają jak u ciebie gdy oglądam je przy powiększeniu
ustawionym na 75% oryginalnej wielkości. Po prostu za małe masz te
literki! zadbaj o swoje oczy! :)

pozdrawiam
--
              ..:: Kamil Strzelecki = esack at dharma.one.pl ::..

    "There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
       We don't believe this to be a coincidence." --Jeremy S. Anderson