Re: Mozilla i problemy z czcionkami

On Mon, 14 Jun 2004, Rafał wrote:

> U mnie niestety modyfikacja pliku unix.js nic nie daje :( Nie wiem co to
> moze byc, ale jak w KDE wylaczylem wygladzanie czcionek ponizej rozmiaru
> 11 to na Mozille tez to mialo wplyw i przestala wygladzac tak jak to
> ustawilem. Byc moze moja Mozilla olewa to co jest w pliku unix.js i
> korzysta z jakichs innych plikow konfiguracyjnych. Z Firefoxem mam
> identyczny problem.
A spróboj w okie przeglądarki wpisać
about:config
Dostajesz się do wszystkich opcji mozilli. Sprawdz jakie masz ustawienia z
antyaliasingiem.

Poza tym chyba nie zmieniasz pliku unix.js w czasie działania prządarki?

Ja się przyłączę do tego wątku.

Mam Firefoxa z www.firefox.pl Odpalam go z Debianem Sarge i Auroksem 9.2. No
i na Auroksie mam ładniejsze czcionki. Ustawienia firefoksa mam dokładnie te
same. Macie pomysł dlaczego czcionki wyglądają inaczej? Jakie pliki pomacać?

Wawrzek

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php