Re: Mozilla i problemy z czcionkami

On Sat, Jun 12, 2004 at 05:27:04PM +0200, Rafał wrote:
> Od dluzszego czasu mecze sie z ustawieniem Mozilli zeby wyswietlala
> poprawnie wszystkie strony. Problem w tym ze jedne strony wyswietla
> dobrze, jak np mozilla.org. Ale juz w przypadku np. moto.allegro.pl jest
> gorzej, niektore czcionki wygladaja normalnie a niektore sa wogole
> nieczytelne, zalaczam link do screena ktory pokazuje to bardzo dokladnie:

Miałem podobny problem. Korzystałem z opisu
http://mozillapl.org/index.php?name=News&file=article&sid=43

U mnie zadziałały ustawienia:
pref("font.antialias.min", 10);
pref("font.FreeType2.autohinted", false);
pref("font.FreeType2.unhinted", false);

Ale, jak tam jest napisane, z tymi ustawieniami trzeba
poeksperymentować, bo u jednych czcionki wyglądają dobrze z takimi
ustawieniami, u drugich z innymi.

bogi