Re: DMA interrupt recowery

Dnia nie 13. czerwca 2004 20:11, Andrzej Kluz napisał:

> Napisz jaki to sprzęt. Czy to nowy czy stary komputer? Jaki masz dysk
> podpięty do drugiego kanału IDE jako master. Czy kompilowałeś sobie sam
> do tego jądro, czy używasz dystrybucyjnego? Jeśli kompilowałeś, to czy
> mieszałeś coś z 'DMA for disk'?

Plytka zintegrowana... nie pamietam juz co bo z odzysku, grafia i dzwiek
zintegrowane rowniez eth0 rozpoznawane jako SIS costam.
Procesor Celeron 700 MHz
Pamiec 128 Mb
HDD : Quantium Fireball 4,5 GB
Debian Sarge instalowany przez siec nowym instalatorem, jajo dystrybucyjne
 2.4.26 kompilacja z dnia 1 maja 2004
W DMA nic nie zmienalem, DMA  w bios wylaczone.
Pozdrawiam
Rafal