Re: demo BPH sez@m - bug or feature? (bylo: BPH i Debian)

On Fri, 11 Jun 2004  Lenthir <lth@wp.pl> wrote:

> A wie ktoś co muszę zrobić, żeby Sez@m chodził na Konquerorze?
>
> Bo wejść mogę, natomiast nie podpisze już niczego... nie mam jakiejś wtyczki i
> muszę mocować się na Windowsie...

Pod Linuksem to nie są pluginy, ale applety Javy, które w moim
przypadku pojawiły się w katalogu

        ~/.jpi_cache/jar/1.0/

(załadowała je Opera).

Netscape próbował załadować ... plugin dla Windowsów (tak przynajmniej
mi się wydaje), galeon nic nie robi bez żadnej diagnostyki, z
konquerorem nie eksperymentowałem, bo mam w nim jakieś problemy z
Javą.

JSB

--
                     ,
dr hab. Janusz S. Bien, prof. UW -  Uniwersytet Warszawski (Katedra Lingwistyki Formalnej)