demo BPH sez@m - bug or feature? (bylo: BPH i Debian)

On 07 Jun 2004  jsbien@mimuw.edu.pl (Janusz S. Bień) wrote:

> On Mon, 07 Jun 2004  Dominik Juszczyk <djus@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

> Zainstalowałem Operę 7.51, ale SignPlugin dalej mi się nie ładuje,
> choć objawy są inne.
>
> Problem występuje już w wersji demonstracyjnej systemu banku BPH
> (www.bhp.pl), więc do rozwiązania problemu nie jest potrzebne
> posiadanie konta :-).

Okazało się, że ten problem występuje *tylko* w wersji demonstracyjnej
(może pojawią się inne...) - ciekawe, czy to przypadek, czy też celowe
ograniczenie.

Na razie skutecznie przeglądam konto za pomocą

Package: opera
Version: 7.51-20040602.5

Package: j2re1.4
Version: 1.4.1-6
(Blackdown)

> Najbardziej bym się cieszył, gdyby dało się do
> tego używać galeona.

Nadal aktualne.

Pozdrawiam

JSB

--
                     ,
dr hab. Janusz S. Bien, prof. UW -  Uniwersytet Warszawski (Katedra Lingwistyki Formalnej)