Re: Proszę o pomoc!!

Tylko przyślij mi trochę danych na priv.
karta graficzna, monitor, częstotliwość odświeżania pionowa i pozioma,
port
myszy, klawiatura i namiar na ssh.

okej. Komp jest makabrycznie stary ,ale jary i stoi jako serwer www.

karta graficzna : S3 64V+
monitor : lepiej nie wiedzieć, jakiś stary rzęch. wyrabia tylko 800x600 więc częstotliwosć najlepiej ustawić najmniejszą. ale żeby w oczy nie koliło.
mysz : ps2
klawa : ps2

ssh : zgłosze sie na gg:)

jak się domyślam , chodzi o skonfowanie xree86config'iem
Do tej pory siedziałem, na serwerze X o nazwie Xvesa, taki mały,żeby kompa nie zwalniał.
Może da się zrobic go na normalnym X'ie.