Re: Stabilność systemu w x-ach [nvidia]

Dnia czw 10. czerwca 2004 11:54, Michał napisał:
> Jak widać nie mam  AgpGart ani nic z tym skojażonym. Która opcja w
> configu kernela odpowiada za ten moduł to spróbuje z tym modułem
> popracować jakiś czas. Tylko, że chyba po kompilacji jądra 2.6.4 na
> 2.6.5 musze od nowa zainstalwoać nvidie bo może się coś krzaczyć. Acha
> ogólnie dziwi mnie też fakt, że nie moge odpalic x-ów na VESA i dlatego
> od początku męczyłem sie ze sterownikami nvidii.

U mnie w modconf jest ten moduł tu: (kernel 2.4.26)
kernel/drivers/char/agp
agpgart        - /dev/agpgart (AGP Support)

(ktoś kiedyś mówił mi, że nvidia nie lubi tego modułu)
Mam Rive TNT2 32Mb i chodzi mi stablinie bez tego.

Spróbuj Option "NvAGP" "2" i Option "NvAGP" "3"
Jak nie pomoże spróbuj nowszych sterowników... (potrzebujesz źródła kernela,
albo jego nagłówki, jeśli masz kernel z paczki - najnowszy ster powinien
kompilować się bez problemów)

Jeśli nowsze nie pomaga, (lub masz najnowsze) to próbuj starszych.

Jeśli nic nie pomaga to przyślij na priv jakieś logi.
(widzisz wogóle przy starcie xservera logo nvidii?)