Proszę o pomoc!!

Mam następujący problem :
przy włączaniu systemu pojawia mi się następujący komunikat i X'y siadają (tzn. w ogóle się nie włączają, nie ma żadnego splashscreena)

---------------------------
XIO: fatal IO error 104 (Connection reset by peer) on X server ":0.0" after 0 requests (0 known processed) with 0 events remaining
---------------------------

Gdy użyję startx , to jest to samo. Użycie X (pod linkiem X , mialem skonfigurowany inny serwer) wyskakują inne błędy:

Int 10h (0x4F09) failed: 0x4F00 (unknown error)

Pojawił sie po instalnięciu apt-getem pakietu "xdm".
Usunąłem xdm, wszystkie pliki konfiguracyjne i wszelkie S w /etc/rc5 i init.d

Jeżeli ktoś chce to moge dać namiary na moje ssh :)
Bo bez X'ów długo ni wytrzymam :)

------
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz. 0-800-pentex