Re: Stabilność systemu w x-ach [nvidia]

Sprawdziłem swój konfig xfree i miałem wszystko tak jak Lenthir mi zalecił/a. Sprawdziłem także jakie mam załadowane moduły i lsmod wywala takie:
deb-mick:~# lsmod
Module                  Size  Used by
af_packet              16136  0
snd_mixer_oss          17152  1
nvidia               2069992  12
8250                   17056  0
serial_core            18432  1 8250

Jak widać nie mam AgpGart ani nic z tym skojażonym. Która opcja w configu kernela odpowiada za ten moduł to spróbuje z tym modułem popracować jakiś czas. Tylko, że chyba po kompilacji jądra 2.6.4 na 2.6.5 musze od nowa zainstalwoać nvidie bo może się coś krzaczyć. Acha ogólnie dziwi mnie też fakt, że nie moge odpalic x-ów na VESA i dlatego od początku męczyłem sie ze sterownikami nvidii.