NEO + debian + ruter Micronet 3351

Hello users,

  wiem ze moze pytanie nie jest typowo zwiazane z debianem ale nei
  wiem gdzie juz szukac pomocy

  chodzi o to ze jak zamawial ktos u mine w firmie neostrade nie wziol
  zestawu instalcyjnego tylko sama neostrade :(
  wiec zakupili ruter Micronet 3351  wszystko pieknie ladnie dziala itp
  ale w miare potrzeb zaczelo sie ...  powstal serwerek na debku
  chcielibysmy miec do niego dostemp z zewnatrz jednakze  ruter
  przydziela swoja klase wew dla kazdego. do tej pory nie wiem jak go
  ustawic by dzialal tylko jako modem i podawal zew IP neostrady na
  karte eht0 w debianie :(

----
Best regards,
 kilop

                           icq : 76895674
                             gg: 108230
                     Registered linux user 216927
                         mailto:kilop@toya.net.pl

----
Bledy w pisowni sa celowe, zamierzone,  i chronione prawami autorskimi ®.
Uzywanie podobnych bledow jest zakazane i bezprawne.