Re: karta graficzna - czy ktoś z Was ma Matrox'a ??

Dnia wto 8. czerwca 2004 14:43, Andrzej Respondek napisał:

> Jeżeli już to chyba dwumonitorowa... Jakoś nie wybrażam sobie jakie głowice
> można podpiąc pod kartę graficzną.
Jakoś producenci nazywają karty dwumonitorowe dualhead :p więc takie
spolszczenie jest jak najbardziej na miejscu (dwie głowice wizyjne :P)
Matrox G400 DualHead chodzi dobrze jako maszyna nabiurkowa, co prawda nie
sprawdzałem drugiego złącza, ale 1 chodzi ok.
lspci:
01:00.0 VGA compatible controller: Matrox Graphics, Inc. MGA G400 AGP (rev 82)
Pozdrawiam
Micał WItkowski