Re: OT: Patenty i wybory.

dnia 2004-06-08 21:31, Użytkownik Bartosz Fenski aka fEnIo napisał:

> Ależ zrobisz tym świniom przy korycie na złość... ojoj normalnie.
>
> pozdr,
> fEnIo

hehe tu masz jak to z PO wygląda
ja ufam tylko moim starym znajomym anarchistom, niesprzedajnym

nazwiska chcecie - proszę: Kurzyniec i reszta ;)

przecież oczywiste że Was sprzedadzą, tylko się dobrze chcą utargować

Zieloni - nie powiem abym miał zaufanie ale na 90% są przeciwni patentom

z pozostałych partii - tak szczerze ?? mam opowiadać :)
OK, nie wierzę ani PO ani SdRP ani PiS-owi tym bardzie (pierwsi nas kaczorowie zdradzą)

zatem - tak realnie - to być może jeszcze Samoobrona
(kto widział reklamówkę Meatrix wie mniej więcej o co chodzi)
pod warunkiem, że nie jest produktem "made in SLD" i nas nie sprzeda.

 http://www.zieloni.org.pl/news.php?id=610

Do rąk własnych czołowych liderów PO oraz kandydatów do Parlamentu Europejskiego Zieloni 2004 wręczyli we Wrocławiu, podczas konwencji wyborczej Platformy list zawierający 4 pytania:

1. Jak liberalna partia o nazwie Platforma Obywatelska może razem z LPR
i Młodzieżą Wszechpolską blokować w Krakowie Marsz Tolerancji
i konstytucyjne prawo obywateli do wolności zgromadzeń?

2. Czy partia aspirująca do roli wiodącej polskiej siły w PE schlebiając
kołtunerii, homofobii oraz ksenofobii zamierza w Europie podążać
w kierunku Platfortmy Wszechpolskiej Nietolerancji?

3. Czy "nabardziej proeuropejska partia" w Parlamencie Europejskim będzie
blokować Konstytucję Europy pod hasłem "Nicea albo Smierć"?

4. Czy "najbardziej proobywatelska partia" zamierza głosować w PE na rzecz
przyjęcia restrykcyjnej Dyrektywy o patentowaniuoprogramowania, wbrew
interesom polskich firm informatycznych, na rzecz amerykańskich korporacji?

Magda Mosiewicz - Współprzewodnicząca ZIELONYCH 2004
Radosław Gawlik - Członek Zarządu ZIELONYCH 2004
Robert Jezierski - Członek Rady Krajowej ZIELONYCH 2004

Za

 pl.indymedia.org

i tak wychodzi na to, że tak naprawdę poparcie i szum informacyjny wokół patentów macie ze strony środowisk anarchistycznych, ekologicznych, niepoprawnych politycznie i z całą pewnością w pełnej opozycji wobec elit politycznych obecnych przy korycie

prawdę mówiąc do przewidzenia, tylko trzeba nieco doświadczenia aby zakumać jak to jest

a jak liczycie na polityków - sorki, ale powiem 1 słowo :

PRZEGRAMY

i jeszcze jedno - jak mi ktoś mówi że niezrozumiałe jest dla polityka sformułowanie "patentowanie oprogramowania" to chyba jest to jakieś dziecko (ten co tak twierdzi)

wszyscy wiedzą dobrze, a politycy najlepiej
tylko $$$$$$$$$$$ i jeszcze M z przodu czasami ;)

--
Piotr Pruszczak