Re: Problem z sieciowka EtherExpresPro

Hello Maciej,

Tuesday, June 8, 2004, 8:20:47 PM, you wrote:

MG> Witam wszystkich.

MG> Mam problem z sieciowka intela EtherExpresPro 100. Jest to zintegrowana
MG> sieciowka na plycie intela LX440+ (pisze z pamieci wiec moglem pomyslic
MG> symbole).

MG> Objaw jest taki, ze jak nie ma ruchu na interfejsie sieciowym, to jakbys
MG> sie wiesza. Nie przyjmuje nowych polaczen, nie odpowiada na nic. Konsola

[cut]

1. Zajrzyj do BIOSa i zobacz, czy jakies ACPI, czy inne
power-managmenty nie sa wlaczone.
2. Sprawdz, czy czasami w opcjach kernela nie ofajkowales 'CAPI
support' czy tez 'Enable power-managment at boot-=time'

eepro100 uzywam notorycznie od kilku lat - i nigdy nie mialem
wiekszych problemow, ani z tym chipem, ani ze sterownikiem.

--
pozdrawiam
Janes

--