Re: Swap

Wiadomość od /Wojciech Ziniewicz/, z dnia Tue, Jun 08, 2004 at 09:21:49PM +0200:

> Sory.. mam caly czas problemy z sylpheedem, a mutta nie
> umiem skonfowac
> ;/ ... Nie jestem az tak glupi, muj fstab wyglada
śmiesznie wygląda ten tekst z takim ortografem ;)
też jestem dyslektykiem :(((
dobrze by było jakbyś jednak poustawiał mutt'a i pod vim'a sobie
choćby ispell'a podpiął

> idealnie, i wlasnie to mnie martwi. Poza tym jest
czyli zapewne są tam linijki w stylu:
/dev/hda2       none            swap    sw   0 0

> generowany przy kazdym starcie systemu
? ? ? po co generować ten plik ? ? ?
> Nie chodzilo mi o posiadanie dwoch swapfile'ow bo takie
> cos jest bezsensowne. Kazdy ma swoj priorytet, i jak jeden
> bedzie zapelniony to uzywany jest dopiero drugi, Mi
> chodzilo o polaczenie ich w jedna partycje z ktorej ssytem
> czyta szybciej (bo znajdzuje sie na dwoch fizycznych
> dyskach - cos jak dynamic storage w win2k)
pomysł według mnie chory, jak wiele innych w w2k.
Trzeba by mieć naprawdę dużo pieniędzy żeby swap'a czyli
najmniej ważną partycję, umieszczać na dwóch osobnych dyskach
w RAID'zie.

Dużo taniej i lepiej wyszło by chyba zainwestowanie w pamięć.

	KK