Re: Swap

On Tue, 8 Jun 2004 14:54:14 +0200
onet <totus@poczta.onet.pl> wrote:

> Nie zaczynaj wątku w starym wątku.
Sory.. mam caly czas problemy z sylpheedem, a mutta nie
umiem skonfowac
> Zainteresuj się plikiem /etc/fstab i poleceniem
> $ man fstab
;/ ... Nie jestem az tak glupi, muj fstab wyglada
idealnie, i wlasnie to mnie martwi. Poza tym jest
generowany przy kazdym starcie systemu
> Tam są odpowiedzi na pierwsze i drugie pytanie.
> Pozdrawiam
> Andrzej
Nie chodzilo mi o posiadanie dwoch swapfile'ow bo takie
cos jest bezsensowne. Kazdy ma swoj priorytet, i jak jeden
bedzie zapelniony to uzywany jest dopiero drugi, Mi
chodzilo o polaczenie ich w jedna partycje z ktorej ssytem
czyta szybciej (bo znajdzuje sie na dwoch fizycznych
dyskach - cos jak dynamic storage w win2k)