Re[2]: Apache 1.3.26 i ErrorDocument

Tuesday, June 8, 2004 (7:48:00 PM) Marcin Sochacki wpadł(a) na genialną myśl:

MS> A  z  jakiej  przeglądarki  korzystasz?  Bo wnioskując po używanym
MS> przez   Ciebie  charsecie  mogę  przypuszczać,  że  tzw.  "jedynie
MS> słusznej"?

MS> Jeśli tak, to ma ona bardzo fajny (dla masochistów) ficzer pod nazwą
MS> "przyjazne komunikaty o błędach". Polecam wyłączenie tegoż.

MS> Wanted

To  fakt,  ze  z  "jedynej slusznej", a co do sposobu kodowania znakow
przez  moj  program pocztowy , to ciekawe bo w ustawieniach ma wybrane
iso, a nie cp1250 i nie jest to bynajmniej TEN program:)

W  kazdym razie wspomniana opcje wylaczylem. Po dalszych dochodzeniach
okazalo sie, ze jest to strona bledu wygenerowana przez Apache'a, mimo
ze  ten  ma wyraznie pokazane, ze ma w przypadku tego bledu wyswietlac
cos zupelnie innego. No i nadal jestem glupi:/

--
Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]