Apache 1.3.26 i ErrorDocument

Witam,

Dziwna  sprawa: mam sobie pare wpisow ErrorDocument dla roznych bledow
i  wydaje sie, ze dzialaja (sprawdzilem 401 i 404) ale jesli probuje w
URL'u  podac  sciezke,  do  ktorej  dostep jest zabroniony (uprawniena
katalogu),  to  dostaje  zamiast  mojej  strony bledu 403 standardowa,
wygenerowana, jak mi sie wydaje, przez przegladarke. W logach cisza...
Apache z paczki na woodym.

Jakies pomysly??

--
Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]