Re: co zrobić z .deb

Spoko  - jeśli miałbym kiedykolwiek tak robić, to robiłbym to już dawno.
Mam dziwny talent do doświadczania wszystkich możliwych błędów.
Jak na google patrze to mało kto miał te wszystkie błędy razem :]
Może kiedyś jak będę już dużo lepszy to będę miał dobre warunki
do testowania wersji testowych :] W każdym razie tak łatwo się nie
poddam.  :]